პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
|
3
|
2
|
1
|
||
მიზნები
|
|||||
|
პრეზენტაციაში ნათლად არის
ნაჩვენები ბულინგის ნეგატიური შედეგები. ნაშრომი საშუალებას იძლევა შეიმუშაოს
ბულინგის თავიდან აცილების სტრატეგიები.
|
პრეზენტაციაში ნაწილობრივ არის
ნაჩვენები ბულინგის ნეგატიური შედეგები. ნაშრომი ნაწილობრივ იძლევა საშუალებას
შეიმუშაოს ბულინგის თავიდან აცილების სტრატეგიები.
|
პრეზენტაციაში არ არის ნაჩვენები
ბულინგის ნეგატიური შედეგები. არ ჩანს მასში ბულინგის თავიდან აცილების
სტრატეგიები.
|
||
შინაარსი
|
|||||
|
ბულინგის
შესახებ წარმოდგენილი ინფორმაცია სრულყოფილია. თანდართულია შინაარსთან
ადეკვატური ვიზუალური მასალა.
|
შინაარსში
გარკვეული დეტალები გამოტოვებულია და სრულად ვერ ასახავს ძირითად ინფორმაციას.
|
შინაარსობრივი
მხარე ძალიან ზოგადია. არ არის გამოყოფილი პრობლემები. მასალის ორგანიზება
გაუგებარია. თან არ ერთვის ვიზუალური მასალა.
|
||
შემოქმედებითობა
|
|||||
|
ნაშრომში ნაჩვენებია საინტერესო
და ორიგინალური დეტალები. ფოტომასალა თემასთან ადეკვატურია.
|
ნაშრომში შემოთავაზებულია
ნაწილობრივი დეტალები.
|
მოძიებულია შეუსაბამო დეტალები.
არ არის სათანადო რესურსები.
|
||
აუდიტორია
|
|||||
|
მასალა
დაწერილია აუდიტორიისთვის გასაგებ
ენაზე. პასუხები დეტალურად არის გაცემული. სრულად არის
გათვალისწინებული აუდიტორიის ინტერესი.
|
მასალა
წარმოდგენილია აუდიტორიისთვის არასრულყოფილად. არ არის გათვალისწინებული
აუდიტორიის ასაკი.
|
პრეზენტაცია
დაწერილია აუდიტორიისთვის გაუგებარი ენით.
|
||
მართლწერა
|
|||||
|
მართლწერაში
დაშვებული შეცდომები არ არის.
|
მართლწერაში
ნაწილობრივ არის შეცდომები დაშვებული.
|
ნაშრომში
დაშვებულია შეცდომები.
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий